0850 303 1363 WhatsApp
Ankara Kalkışlı
4198,67 TRY 3149,00 TRY
Turu İncele
Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu / 3 Gece Otel Konaklamalı / İstanbul Çıkışlı / Kurban Bayramı Özel
%20'a Varan indirimler
3123,75 TRY 2499,00 TRY
Turu İncele
Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu / 4 Gece Otel Konaklamalı / İstanbul Çıkışlı /  Kurban Bayramı Özel
Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu / 4 Gece Otel Konaklamalı / İstanbul Çıkışlı / Kurban Bayramı Özel
%20'a Varan indirimler
3936,25 TRY 3149,00 TRY
Turu İncele
Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu / 5 Gece Otel Konaklamalı / İstanbul Çıkışlı / Kurban Bayramı Özel
6 Gece / 7 Gün
4798,67 TRY 3599,00 TRY
Turu İncele
Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu / 3 Gece Otel Konaklamalı / İstanbul Çıkışlı / Ramazan Bayramı Özel
Bilgi Alınız
Turu İncele
Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu / 4 Gece Otel Konaklamalı / İstanbul Çıkışlı / Ramazan Bayramı Özel
Bilgi Alınız
Karadeniz Turları

KARADENİZ TURLARI

Karadeniz Turları denince ilk akla gelenler; eşsiz doğa, yeşilin bütün tonları, mavinin sonsuzluğu, tertemiz havadır. Doğanın bütün güzelliklerini içinde barındıran Karadeniz’in şehirlerine yapacağınız tur siz doğaseverler için unutulmayacak bir deneyim olacaktır. Düzenlediğimiz Karadeniz Turları ile Karadeniz’in tarihini, doğasını ve kültürünü yakından tanıyacak, akıllarınızdan çıkmayacak bir tatil yaşayacaksınız. Siz ve sevdikleriniz için unutulmayacak bir deneyim yaşamak için Mali Tur farkı ile çeşitli tur paketlerimizden size uygun olanı seçebilirsiniz.

Karadeniz Turları İle Gezilebilecek Yerler

Karadeniz turları seçilen gün sayısına, hava şartlarına bağlı olarak değişmektedir. Doğu Karadeniz, Karadeniz Yaylaları ve Batum seçenekleri bulunan turlarımızda şehir farklılıkları olabilmektedir. İstanbul kalkışlı otobüs yolculuğumuzun ilk durağı seçtiğiniz tura göre farklılık göstermektedir. Kastamonu’da Nasrullah Cami, Şerife Bacı Anıtı, Hükümet Konağı, Saat Kulesi ve Kastamonu Kalesi’ni gezdikten sonra Sinop’a doğru yola çıkıyoruz. Unesco Dünya Mirası sayılan Tarihi Sinop Cezaevini ziyaret ettikten sonra doğa harikası olan Hamsilos Koyu ve Akliman Koyu’nu ziyaret ediyoruz. Sinop yolculuğunu bitirip Samsun’a doğru yola çıkıyoruz. Bandırma Vapuru ardından Onur Anıtı ve Atatürk’ün Samsunda bulunduğu dönemde konakladığı otel olan Gazi Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Ardından Amasya da, Amasya Arkeoloji Müzesi ve Yeşilırmak kenarlarındaki Kral Kaya Mezarlarını da gördükten sonra bir sonraki durak olan Ordu’ya geçiyoruz. Teleferik eşliğinde Boztepe’ye çıkıp manzaranın tadını çıkardıktan sonra bir sonraki durak olan Trabzon’a giderken yol üzerinden Giresun Kalesi’ni izleyip yola devam ediyoruz. Trabzon’un en önemli noktalarından biri olan Trabzon Ayasofyası’nı ziyaret edip tarihe tanıklık ediyoruz. Ardından ünlü Çay Fabrikası’na ziyarette bulunup, birbirinden lezzetli çaylarından deniyoruz. Turumuzun bu ayağını bitirip Rize’nin eşsiz doğasıyla buluşmaya gidiyoruz. Ayder Yaylası ve Gelintülü Şelalesi’nin muazzam manzarasında büyülenip ardından Fırtına Vadisi’ne geçiyoruz. İçerisinde birçok tur seçeneği barındıran Çamlıhemşin’e geçip sizin için uygun olan bir tur ile farklı tecrübeler edinebilirsiniz. Çamlıhemşin’den kalkan otobüsler ile dilerseniz Huseryaylası turu ya da Zilkale, Çat Vadisi, Palovit Şelalesini de içinde bulunduran turu seçebilirsiniz. Eğer adrenalin tutkulusu iseniz Fırtına Deresi’nde rafting ya da zipline deneyebilirsiniz. Turun bu heyecan verici kısmını geride bıraktıktan sonra sıradaki durağımız Batum için Sarp Sınır Kapısı’na doğru yola çıkıyoruz. Giriş işlemlerinin ardından Gürcistan’daki turumuz başlıyor. Batum şehir merkezine giderken mimari olarak farklı bir yapıya sahip olan Ters Ev’i ziyaret ediyoruz. Ardından Orta Camii, St. Nicholas Kilisesi ve Avrupa mimarisini andıran Piazza Meydanı’nı geziyoruz. Avrupa Meydanı’nı Astronomik Saat Kulesi’ni, Medea Heykelini, Tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesi’ni, Tiyatro Binasını, Poseidon Heykelini ve Çaça Kulesini ziyaret ediyoruz. Batum Bulvarında gezimizi tamamlayıp ülkeden çıkış işlemlerini yapmak için tekrar Sarp Sınır Kapısı’na dönüyoruz. Artvin’e geri dönüp Borçka Karagöl Turu ya da Mençuna Şelalesi Turu’ndan birisini seçip gezimize devam ediyoruz. Muhteşem doğası ile Karagöl ve heybeti ile Mençuna Şelalesi sizi büyüleyecektir.

Karadeniz; görülebilecek yerler bakımından oldukça zengin bir bölgedir. Tarihi yapıları, doğası, milli parkları ile gezilecek birçok fırsat sunmaktadır. Uzungöl, Çamlıhemşin, Palovit ve Mençuna Şelaleleri, Ulugöl Tabiat Parkı, Trabzon Ayasofya Müzesi, Rize Müzesi, Kiraz Yaylası, Anzer Yaylası, Ayder Yaylası, Pokut Yaylası, festival ve şenlikleri ile Karadeniz’in çok geniş bir yelpazesi bulunmaktadır. Yaylarında gezerken kendinizi bulutlar üstünde hissedebilir, bol oksijen soluyabilirsiniz. Şelalelerinin gösterişi, dik yamaçları sizi günlük hayatınızın stresinden uzaklaştırıp, yeni bir soluk almanızı sağlayabilir. Bunların yanı sıra farklı kültürlerin yıllar içinde sentezi sonucu yöresel lezzetleri de meşhurdur. Balıklı yemeklerinden hamsili pilav, laz böreği, muhlama, Trabzon pidesi, karalahana dolması, anzer balı, fındık ve mısır ekmeği gibi birçok farklı tatları denemenizde fayda var. Bunların yanında bölgenin en önemli bitkisi olan çaylarından da içmeden dönmemenizi tavsiye ederiz. Karadeniz’in eşsiz manzarasını izleyerek, konforlu ve rahat bir yolculuk ile tarihi evleri, sokakları, eşsiz güzellikteki ormanları, çay bahçelerini gezebilir, serpme köy kahvaltısının doğal lezzetini tadabilirsiniz. Dönerken alışveriş yapmayı ve anılarınızı bol bol fotoğraflamayı unutmayın.